KKK (Korduma Kippuvad Küsimused)
Ka sa oled huvitatud Sinise Kookoni õpilaseks saamisest?
Siin on mõned asjad, mida sa teha saad.
Kliki sind huvitava kursuse luku märgi peal.
Vaata Kursuste Valikust, millised programmid on praegu avatud.
Kui sa oled huvitatud personaalselt töötamisest, täida ankeet siin: https://forms.gle/8tpBWADSx8mL4PrP9
Saada meil Hoidjale allpool oleva vormi kaudu.
Kas sa oled huvitatud Sinise Kookoni Portaali kursustest või liikmeprogrammiga liitumisest?
Alustada saad siit:
Vaata praegu avatud Kursuste Valikut.
Saada meie Klienditoele vormi kaudu oma küsimus.
TELLIMUSED JA LIIKMEPROGRAMMID: Oma tellimuste ja liikmeprogrammi maksete ajaloo vaatamiseks mine lehele Sinu Tellimused.
PANGAKAARDI ANDMETE UUENDUS / EBAÕNNESTUNUD MAKSED: Kui sa tahad muuta oma pangakaardi andmeid või leida ebaõnnestunud liikmeprogrammi makset, et makset teostada, mine lehele Sinu Tellimused.
ARVE KÜSIMINE: Mine oma Ränduri Kontole ja uuenda enda andmed (sealhulgas andmed lehel Maksud ja Saatmine). Kui see on tehtud, siis kliki menüüs lingil Soovin Arvet ja täida vorm.
Kui sa oled maksev klient, on sul ligipääs Sinise Kookoni Portaalile. Seal saad sa ühendust võtta Ränduriabiga. Kui sa vajad linki Portaali kinnisele keskkonnale, saada meile sõnum kasutades allolevat vormi ja me saadame sulle lingi. Kui oled alles Sinise Kookonis rändamise võimalusi avastamas, vaata vastuseid küsimustele KKK-s või saada meile sõnum.
Tavaliselt on tõrgete põhjuseks vahemälu vead. Tühjenda oma veebibrauseri vahemälu (clear cache) ja tee brauserile restart. See peaks vead eemaldama. Lisaks võid alati teha taaskäivituse oma arvutle või seadmele.
Me võime olla kooli lehele tegemas ka kiiret uuendust ja siis on leht jälle töökorras mõne minuti pärast.
Saada Meile Sõnum
Et säästa meie kõikide maagilist aega, vaata kõigepealt, kas leiad oma küsimusele vastuse Korduma Kippuvate Küsimuste alt.
Kui sa vastust sealt ei leia, siis saada meile sõnum!